FAQ - Veelgestelde vragen
Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen gaat heel eenvoudig:
Stap 1: Kies een Stijl of maak een keuze uit ons assortiment
Stap 2: Kies uw prijscategorie
Stap 3: Kies uw arrangement
Stap 4: Kies de grootte: small – medium – large – extra large
Stap 5: Kies uw kleurtoon (niet mogelijk bij Limited Edition)
Stap 6: Kies uw lint en vul uw tekst en naam in. Zo weet de familie dat dit bloemenstuk van u komt
Stap 7: Vul de naam van overledene en de gewenste leverdatum in
Stap 8: Ga door naar afrekenen of start terug vanaf stap 1 voor het bestellen van een nieuw arrangement
Stap 9: Vul uw persoonlijke gegevens in
Stap 10: Kies uit onze lijst de begrafenisondernemer waar uw arrangement geleverd dient te worden
Stap 11: Kies een betaalmethode en accepteer onze algemene voorwaarden
Stap 12: U wordt doorgestuurd naar de betaalpagina waar u uw betaling kunt afronden
Stap 13: U ontvangt uw bestelbevestiging per mail
Wij danken u voor uw bestelling.
Waar leveren we?
Vanaf 1 januari 2020 verzorgen wij leveringen in gans Vlaanderen!Hoe kan ik inloggen in mijn account?
Via ‘login’ rechtsboven het scherm kunt u inloggen met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u zelf hebt gekozen.
Waar en wanneer wordt mijn bloemstuk geleverd?
Leveringen in gans Vlaanderen zijn mogelijk. Atelier Fleur werkt samen met een grote groep begrafenisondernemers. Tijdens het bestelproces kunt u selecteren bij welke van deze begrafenisondernemers u uw arrangement wenst te laten leveren. Twijfel niet ons te contacteren indien u uw begrafenisondernemer niet in de lijst terug vindt. Tot slot leveren wij uw arrangement bij de door u gekozen begrafenisondernemer.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
U kan contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@atelierfleur.be of door te bellen naar 050 65 94 24. Dit kan elke werkdag van 08.30 tot 17.00 uur. Onze medewerkers staan u graag te woord.
Is mijn bestelling goed gelukt?
Onmiddellijk na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging. Hebt u geen e-mail bevestiging ontvangen, controleer dan uw ongewenste e-mail map/spam. Soms komen de e-mails hierin terecht. Als toch blijkt dat u geen bevestiging van ons hebt ontvangen, dan helpt onze klantendienst u graag verder.
Hebt u met een Atelier Fleur account besteld, dan kunt u uw bestelling terugvinden bij “mijn bestellingen”.
Kan ik telefonisch of per e-mail bestellen?
Neen, dit is niet mogelijk. Bestellen kan enkel via onze webshop.
Kan ik mijn bestelling komen afhalen?
Neen, dit is niet mogelijk. Atelier Fleur staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid tijdens het ganse proces. Daarom worden de bloemstukken steeds met de grootste zorg, door ons persoonlijk afgeleverd bij de begrafenisondernemer.
Kan ik een geplaatste bestelling wijzigen?
Helaas kunt u de bestelling niet meer wijzigen nadat u deze hebt geplaatst, omdat wij onmiddellijk alles in het werk stellen om een snelle levering mogelijk te maken.